Ajankohtaista

Palmian ravintolapalveluiden asiakastyytyväisyyskysely käynnistyi

30.10.2024 08:49

Vastaa ja vaikuta, haluamme kuulla miten olemme onnistuneet täyttämään ravintolapalveluitamme käyttävien asiakkaidemme odotukset!

Me Palmialla haluamme jatkuvasti kehittää toimintaamme. Siksi keräämmekin asiakaspalautetta ja teemme säännöllisesti asiakastyytyväisyyskyselyjä eri asiakasryhmille. Asiakastyytyväisyyden mittaaminen kertoo palvelumme laadun nykytilasta ja kehityksestä, sekä auttaa löytämään tärkeimmät kehityskohteet niiden parantamiseksi.

Asiakastyytyväisyyskyselyjen lisäksi keräämme jatkuvaa palautetta mm. mobiilisovelluksen sekä nettisivujemme kautta. Palmia Lounas -mobiilisovelluksen kautta on mahdollista antaa ruokalajikohtaista palautetta päivittäin.

Asiakastyytyväisyyskysely on avoinna 28.10.–10.11.2024.

Kerro meille, mikä ravintoloissamme toimii ja mitä voisimme parantaa. Mielipiteesi auttaa meitä kehittämään palveluitamme!

Asiakaskyselyyn pääset vastaamaan täällä: Asiakaskysely lounasravintoloille

Uutiseen liittyvät palvelut