Ajankohtaista

Palmian ruokapalvelujen asiakastyytyväisyyskyselyt käynnistyvät kouluissa, sairaaloissa ja hoivakohteissa

26.09.2019 14:40

Palmia kysyy säännöllisesti eri asiakas- ja käyttäjäryhmiltään palvelunsa onnistumisesta. Haluamme kehittää toimintaamme ja säännölliset asiakastyytyväisyyskyselyt sekä jatkuva palautteen kerääminen ovat tärkeitä työkaluja tässä työssä.

Tänä syksynä ruokapalvelujen asiakastyytyväisyyskysely toteutetaan koulujen oppilaille viikoilla 40-41, Hämeenlinnan ja Riihimäen sairaaloiden potilaille ja henkilökunnalle sekä hoivan ja vammaispalvelujen loppuasiakkaille viikoilla 43-44. Lisäksi asiakastyytyväisyyttä mitataan palvelun tilaajan yhteyshenkilöiltä. Keväällä asiakastyytyväisyyttä selvitettiin mm. lounasravintoloiden asiakkailta sekä koulujen ja oppilaitosten henkilökunnalta ja aikuiskäyttäjiltä.

Asiakastyytyväisyyskyselyyn vastataan ruokasaleissa esillä olevien QR-koodien kautta sekä Wilmassa tai intrassa jaettavan linkin kautta. Linkki jaetaan lisäksi Palmia Lounas ja Kouluruoka -sovelluksissa. Sairaaloiden potilasosastoilla sekä hoivan kohteissa kyselyyn vastaaminen on järjestetty niin, että mahdollisimman monella loppuasiakkaalla on mahdollisuus antaa mielipiteensä. Esimerkiksi palvelutaloissa kysely järjestetään haastattelumuodossa.

Asiakastyytyväisyyden mittaaminen kertoo palvelun laadun nykytilasta ja kehityksestä sekä auttaa löytämään tärkeimmät kehityskohteet tyytyväisyyden ja ruokapalvelun parantamiseksi.

Asiakastyytyväisyyskyselyjen lisäksi keräämme jatkuvaa palautetta mm. mobiilisovellusten sekä nettisivujemme kautta. Palmia Lounas ja Palmia Kouluruoka -mobiilisovellusten kautta on mahdollista antaa ruokalajikohtainen palaute päivittäin. - Asiakastyytyväisyyskyselyyn osallistumisen lisäksi toivoisimme, että jokainen kertoo päivittäin mielipiteensä lounaasta sovelluksen kautta. Se on paras tapa vaikuttaa suoraan ruokalistan sisältöön, toteaa kehityspäällikkö Maarit Lunkka Palmia Foodsista.

Uutiseen liittyvät palvelut

// %>