Vastaamme pysäköintivalvontamaksujen antamisesta useilla erilaisilla pysäköinninvalvontamme piirissä olevilla alueilla Helsingissä.
Pysäköintivalvontamaksu kirjoitetaan tilanteessa, jossa pysäköinti on tapahtunut yksityisellä alueella omistajan tai haltijan asettamien ehtojen vastaisesti. Tällöin virheellisestä pysäköinnistä on syntynyt sopimusrikkomus.
Saitko valvontamaksun?
Mikäli katsot ajoneuvollesi annetun valvontamaksun aiheettomaksi, tee reklamaatio 30 päivän kuluessa valvontamaksun päiväyksestä. Käsittelemme vain kirjalliset reklamaatiot.
Jos reklamoit, voit jättää maksun maksamatta, kunnes reklamaatio on käsitelty.
Yleisimpiä reklamaation syitä
Pysäköinninvalvojamme kuvaavat jokaisen pysäköintivalvontamaksutilanteen, jotta mahdolliset reklamaatiot pystytään käsittelemään mahdollisimman oikeudenmukaisesti.
Miten reklamoit
Mikäli edellä mainitut yleisimmät valvontamaksuun johtaneet tilanteet eivät vastaa tapaustasi ja haluat reklamoida, voit tehdä sen helpoiten alla olevalla lomakkeella.
Reklamaatiolomake
Sähköpostitse tehtävät reklamaatiot osoitteeseen: valvonta@palmia.fi.
Sähköpostilla tehtävää reklamaatiota varten on ohjeet valvontamaksussa.
Käsittelemme vain kirjalliset reklamaatiot.