Hälytyskeskus on olemassa, jotta akuutti apu olisi asiakkaillemme olemassa yhden numeron päässä. Hälytyspalvelut, huoltopäivystys ja vikapäivystys toimivat omassa hälytyskeskuksessamme. Jos kiinteistössä ilmenee tekninen vika keskellä päivää tai murtohälytin pärähtää keskellä yötä, hälytyskeskuksemme on valmiina auttamaan.
"Meidän tavoitteemme on, että asiakkaan ei tarvitse huolehtia oman kiinteistönsä turvallisuudesta öisin eikä viikonloppuisin. Hälytyskeskus valvoo, jotta asiakkaat voivat nukkua".
Vuotaako vessa, piippaako palohälytin, hiiviskeleekö joku rakennustyömaalla? Hälytyskeskuksessamme ollaan valmiita järjestämään apua paikalle.
Hälytyskeskus ottaa vastaan erilaiset hälytys-, vika- ja huoltoilmoitukset. Tiedot välitetään kiinteistöhuollolle, vartioinnille, siivouspalveluille tai aluehälytyskeskukseen, ongelmasta riippuen.
Hälytyskeskuksen kameravalvonta seuraa tilanteita myös etänä. Moni ongelma voi ratketa jo sillä, että hälytyskeskuksessa ollaan skarppeina paikalla valvontajärjestelmien äärellä, kun tekniset hälytys-, vika- ja valvontatiedot tai vaikkapa automaattiset paloilmoittimet antavat viitettä siitä, että jotain on pielessä.
Hälytyskeskuspalvelut eli hälytys- ja päivystyspalvelut pähkinänkuoressa
Hälytyskeskuksessa valvomme ja palvelemme vuoden jokaisena päivänä, 24 tuntia vuorokaudessa.
Hälytyskeskuksemme on Finanssialan keskusliiton hyväksymä ja ISO 9001:2008, ISO14001:2004 sekä SFS-EN 50518 -sertifioitu.