Hälytyskeskuksemme mahdollistaa erilaisten hälytys-, vika-, huolto- ja puhelinpäivystyspalvelujen keskittämisen meille. Valvontajärjestelmien seuranta ja erilaiset automaattiset hälytykset voidaan ohjata asiantuntevaan hälytyskeskukseemme. Reagoimme nopeasti ja hoidamme tilanteen asiakkaan kanssa sovitulla tavalla.
Hälytyskeskuksessa valvomme ja palvelemme vuoden jokaisena päivänä, 24 tuntia vuorokaudessa.
Vastaanotamme ja käsittelemme erilaisia hälytyslaitetietoja, kuten teknisiä hälytys-, vika- ja valvontatietoja. Valvomme automaattisten paloilmoittimien vika- ja häiriötilanteita sekä etävalvomme ja -käytämme valvontajärjestelmiä.
Vastaamme nopeasti ja reagoimme vastaanotettuun tietoon sekä palvelukutsuihin vankalla ammattitaidolla ja asiakkaan kanssa ennalta sovituin toimenpitein, esimerkiksi hälyttämällä paikalle vartijan, pelastuslaitoksen tai päivystävän huoltohenkilön.
Raportoimme palvelukeskuksemme käsittelemät tapahtumat yksityiskohtaisesti. Raportit ovat saatavilla Palmian suojatusta verkkoportaalista.
Palvelukeskuksemme on Finanssialan keskusliiton hyväksymä ja ISO 9001:2008, ISO14001:2004 sekä SFS-EN 50518 -sertifioitu.