Kilpailun tavoitteena on nostaa esiin työssään esimerkillisesti arvojemme mukaan toimivia palmialaisia.
Vuoden palmialainen -kilpailu toteutettiin nyt jo viidettä kertaa.
Kilpailussa äänestettiin erikseen voittajaa jokaiselta palvelusektorilta eli toimitilapalveluista, kiinteistöpalveluista, turvallisuuspalveluista, ravintolapalveluista ja ruokapalveluista sekä hallinnosta. Kaikilla palmialaisilla oli mahdollisuus äänestää ketä tahansa palmialaista. Voittajia ovat kunkin sarjan eniten ääniä saaneet ja kriteerit täyttävät henkilöt.
Hyvä työ koostuu muun muassa hyvästä asiakaspalvelusta, työtehtävien kehittämisestä, hyvästä tiimihengen luomisesta, arvostuksesta ja kunnioituksesta työtovereita kohtaan.
”Hienosti ottanut homman haltuun, kohteessa asiat kerralla kuntoon.”
"Suvi arvostaa ja huomioi työtoverinsa sekä työntekijänsä. Hän osaa kuunnella, auttaa ja joustaa. Suvi on asiakaspalveluhenkinen ja osaa toimia asiakkaiden kanssa."
”Hän on todella mukava, auttavainen ja toiset huomioon ottava työkaveri. Kristiina palvelee asiakkaita aina iloisella ja positiivisella asenteella. Kristiina saa ympärillään olevat ihmiset hyvälle tuulelle.”
"Vesa on erittäin ystävällinen ja rehti kollegoiden keskuudessa ja tekee tietysti aivan mahtavaa ruokaa! Ja on hyvin taloudellinen. Hän opastaa uusia kollegoita ja extrahenkilökuntaa ystävällisesti ja jakaa omaa, pitkää kokemustansa ja tietoa muillekin."
”Annika on loistava esihenkilö, kuuntelee, tukee ja auttaa aina tarvittaessa. Annika ansaitsee tunnustusta kovasta ja hyvästä työstä, jota hän tekee Palmialle turvallisuuspalveluissa.”
”Asioihin tarttuva, osaava, avulias ja hyvä antamaan ohjeita - ystävälliseen sävyyn.”