Lähetämme kaikille palvelujemme tilaajille sekä yhteyshenkilöille säännöllisesti asiakastyytyväisyyskyselyn. Vuoden 2022 kysely käynnistyi juuri.
Palmian asiakastyytyväisyyskysely toteutetaan 7.-25.2.2022
Haluamme jatkuvasti parantaa palvelujemme laatua ja tähän tarvitsemme asiakkaidemme apua. Asiakastyytyväisyyskysely toteutetaan sähköisesti ja siihen voivat vastata sähköpostilla linkin saaneet asiakkaamme. Kysely toistuu vuosittain samanlaisena, jotta tulokset pysyvät vertailukelpoisina. Käymme tulokset läpi työntekijöidemme kanssa ja hyödynnämme saatuja vastauksia palvelujemme laadun kehittämisessä.
Asiakastyytyväisyyskyselymme perustuu NPS-mittaristoon. NPS eli Net Promoter Score antaa tärkeää tietoa siitä, millainen on asiakkaiden kokemus yrityksemme palveluista. Se kertoo myös, kuinka tyytyväisiä asiakkaat ovat ja millainen on yrityksen maine.